Sıkça Sorulan Sorular

Enntech Hakkında

Enntech nedir?

Enntech, teknik servis dinamiklerini değiştiren, sektörün en güvenilir ve en inovatif markası olarak sektöre yön vermektedir. Girişimcilik ruhunu profesyonellik ile birleştirerek Balıkesir'de hizmet vermeye başlayan Enntech, sektörün geleceğini değiştirerek hızla büyümeye devam etmektedir

Tamir kapında hizmeti nedir?

Enntech Kurye ile bozulan cihazınızı dilediğiniz yere, dilediğiniz zaman geliyor, alıyor ve telefonunuzu gün içerisinde tamir edip teslim ediyoruz. Teknik servise gitmenize gerek kalmıyor, zaman ve yoldan tasarruf ediyorsunuz.

Teknisyenleriniz sertifikalı mı?

Tüm teknisyenlerimizi sektörün en başarılı kişilerinden seçiyoruz. Ayrıca adli sicil kaydı incelendikten sonra çeşitli eğitimler, yazılı ve pratiğe dayalı sınavlara tabi tutuluyor, başarıyla geçen kişilere 1 yıl geçerliliği olan sertifikalarını veriyoruz. Her yıl gelişen teknoloji nedeniyle yeni eğitim ve sınavlara giren teknisyenlerimiz sertifikalarını güncelleyerek sizlere hizmet veriyor.

Nasıl güvenebilirim?

Enntech'de tüm işlemlerimiz garantili olup, bilgi güvenliği nedeniyle teknik servisimiz kameraları ile izlenmektedir.

İletişim bilgileriniz nedir?

Adres: Milli Kuvvetler Cad. (Vakıf Katılım Bankası Karşısı) No:63/A Karesi/Balıkesir

Telefon: 0 532 200 92 29 E-posta: info@enntech.com.tr

Servis İşlemleri Hakkında

Servis süresi nedir?

Tamir işlemleri için aynı gün içinde randevu vermeye çalışıyoruz. Ancak, sizin ve servisimizin yoğunluğuna göre ileri ki tarihlere de randevu verebiliriz. Anakart arızası tespit edildiği taktirde işlem süresi ortalama 72 saat olacaktır.

Ödeme nasıl yapılır?

Tamir işlemleri için ödemelerinizi Online, Kapıda POS, Nakit, EFT/HAVALE yolu ile yapabilirsiniz.

Tamir işlemi nerede ve nasıl gerçekleştiriliyor?

Tamir kapında hizmeti ile kuryemize cihazınızı teslim edebilir veya mağazamız üzerinden randevunuzu oluşturabilir, hizmet alabilirsiniz.

Garanti Koşulları Hakkında

Ne kadar garanti veriliyor?

Tüm orijinal parçalar 1 Yıl, yüksek kalite ürünlerimiz 6 Ay Enntech garantisi altındadır. Sıvı teması görmüş cihazlara garanti verilememektedir. 

Garanti neleri kapsıyor?

Dokunmatik arızaları, ekran renkleri, hassasiyeti, takılan parçaların darbe ve sıvı teması olmaksızın hiç çalışmaması, ekranlarda ölü piksel oluşması gibi, üretimden kaynaklanan ve kullanıcı hatası olmayacak problemler garanti kapsamındadır.

Kullanıcı hataları (Sıvı Teması, Darbe vs.) cihazınızı garanti kapsamı dışında bırakır. Batarya değişimlerinde, bataryanın stabil şekilde çalışması garanti kapsamındadır ancak batarya ömrü ile ilgili garanti verilmez.

Teknik Konular Hakkında

İşlem sırasında bilgilerim silinir mi?

Genellikle hayır. Ekran değişimi, batarya değişimi, ses problemleri, şarj arızaları gibi işlemlerde bilgi ve veri kaybı yaşanmaz. 

Cihazı sıfırlamak Fixplan için standart bir prosedür değildir. Ancak, anakart problemi olan cihazlarda veya bazı spesifik durumlarda cihazın sıfırlanması gerekebilir.

Bu sebeple tamir işlemlerinden önce ve düzenli olarak cihazınızı yedeklemenizi tavsiye ederiz.

Ekran değişimi sonrasında parmak izi çalışır mı?

Eğer ekranınız kırıldığında Home Button yani parmak izi okuyucunuz kırılmadı ise evet, parmak izi okuyucusu (Touch ID) aynen olması gerektiği gibi çalışacaktır. Ancak kırıldıysa, yeni takılan ekran ile parmak izi okuyucusu çalışmaz.

Ekranda hassasiyet kaybı olur mu?

Hayır. Hiçbir sorun yaşanmaz. Tüm orijinal parçalar 1 Yıl, yüksek kalite Enntech ürünlerimiz 6 Ay Enntech garantisi altındadır. Bu gibi bir durum yaşanması halinde cihazınız garanti kapsamında ücretsiz olarak onarılır.

Yedek parçaların hepsi orjinal mi?

Enntech hem orijinal hem de sektördeki en yüksek kaliteyi sunan Enntech ürünleri ile hizmet vermektedir.

Müşterinin tercihine göre işlem yapılmaktadır.

Tüm orijinal parçalar 1 yıl, yüksek kalite Enntech ürünlerimiz 6 ay Enntech garantisi altındadır.

HESABIM